Saturday 2 January 2016

third


Assalamualikum. Harini 3/1/2016. Dah tiga hari rasa tahun baru. Aku? terasa hati sebab aku lahir bulan 10 pastu dorang tuduh aku dah 16tahun. Aku baru rasa 15 tahun tiga bulan lepas, tuptup dah ade orang cakap centu. Mane aci kan? Hmm keadilan memang susah ditegakkan , semua penuh dusta. Cis aku terlalu menjiwai sangat la rasanya.

Esok sesi persekolahan sudah bermula. Tahun ni guru besar baru pastu semua dia nak rombak. Dari cun cun balik kol 12:30, tahun ni balik pukul 2:30. Aku oky je, tapi aku syak hari pertama mesti perut aku buat konsert gegar vaganza. Hang gila ka? Dah biasa makan sharp pukul 12tgh, sekarang pukul 2:30 baru makan. Tu pun kalau rumah kau depan sekolah lah . Kalau jarak rumah macam dah rasa nak redah hutan, belum jammed nya haaa meraung perut. Aku boleh agak masuk pukul satu ptg je semua benda cikgu ajar dah tak boleh brain. fuuh,

Jadi , aku harap esok semua berjalan lancar. oh ye aku sekarang tengah train lari, yela kot kot menang merentas desa. Tak menang besar, takpe asalkan dapat la aku rentas geng yang lari laju pelesup sana pelesup sini.Tak tak tipu je aku saje jogging semenjak nak start sekolah ni  untuk train badan jadi kuat. Yelaa sekolah sekarang 7jam, tu belum campur tuition lepas sekolah. Takde stamina kang susah , asik demam je. Okylah bbye.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment