Tuesday 27 May 2014

yeayy dah habis dah.

Assalamualaikum.


Alhamdulillah hari ni Israk Mikraj. Sejuk aje hari ni tau. Aku rasakan ketenangan. Alhamdulillah sempat lagi rasa menyambut israk mikraj.

Oky oky how about your exam guys? i bet you were very happy. Haha. Of course your result will + + + + all A's. And me? Hahahahah. Baru nak fefeling freedom cikgu sua markah sej hahahahahaahahahahaa 74%. Eh tu bukan A ke? Huih. Sebelum cuti sek sahaja aku dah kumpul nilai mata B dengan BANGGANYA.

Soalan: bangganya ke bangangnya?
Dah takyah jawab. Rasa nak nyorok muka kat bawah meja pastu letak gam gajah sikit biar tak gerak.

Kalau periksa ni memang aku tk reti nak keluar bilik, aku dok atas katil pastu  pegang buku berjam jam lamanya, pastu tido. Hahah. Ko tengok efektif tak efektif cara aku belajaar. Azam kuat tapi tak kene.
Lepastu kalau belajar mesti pegang something. Kalau pegang pen ke pencil ke tak ape la kan, tapi aku mesti pegang makanan. Ye, chocolate.  Mak oiii. Naseb aku tk suka cadbury kalau tk mahu nyesal aku tk makan chocolate seumur hidup. Kitkat tetap menjadi pujaan hati ku. Hhahaha. Aku tk sanggup nak timbang kalau periksa. Ko afdhal kan ajela. Nanti excersice balik okay la tu. Haishhh.

Kalau periksa ni lah aku rasa time untuk aku nak teliti apa cacat dan cela nya kelas aku tu. Masa tula baru sedar kata kata hikmah lekat cute cute kat dinding, warna dinding class aku, apa bende lekat dekat meja. Bahkan kata kata yang terselit sekecil kecil alam aku try nak baca. Sampai senget senget kepala aku cuba hadam pebende budak ni tulis. Pastu baru sedar 'berseni betul budak ni buat ayat jiwang'. Aku fikir org zaman tok kaduk dulu aje yang hantar surat kat makwe pastu buat ayat hiperbola habis. Rupanya di zaman yang tak yah citer ah pesat dia cemna, pun ade buat ayat hiperbola, gelibola, jijikbola. Geli tau otak aku.

Kadang kadang sambil tunggu masa berlalu, aku cakap sesorg. Selalu kalau aku cakap sesorg ni aku tengah complain la, 'pebende cikgu ni buat soalan, ni gaya nak buat aku heartattack usia awal awal cemni'  'ni kerusi ke batu? rasa macam nak renyuk dah tulang aku duduk dekat kerusi ni' .
--ko kene paham satu paper 2JAM
Sumpah sakit badan aku 2 minggu ni. Almaklumlah beg selama ni jadi penyokong badan nak sandar tak ade, ditambah enaknya bila kerusi tu kerusi kayu. Memang orang kata UMMMPHHH la.

Apa pun aku masih berharap subjek lain A. Amin. Insya Allah. Bismillahitawakkaltuala Allah. Assalamualaikum. Semoga ketemu lagi yaa!

Abaikan muka overdose happy aku ni.


No comments:

Post a Comment