Friday 25 April 2014

#KAAUnite: Budak baru weh, budak baru

Assalamualaikum.
Gambar takde kene mengena pun. Harap Maklum.
Kahkahkah. I really dont belive it! Till now okay! Sudah seminggu dia menetap di KAA. Tak sampai one week pon senanya. Masuk selasa, rabu tak datang. Cuak ke. Hahahaha kami sebagai pelajar KAA mmg overact lebih dos.  " weh agaknya macamner muka budak baru tu eh?"  "eih, mesti pelik kan nnti kalau dia tengok perangai kita"  "weh, macamne boleh bertukar digit ni? hish tak sedap lansung!"  "weh, aku nak bash dak tu, ko tengok la"  "handsome ke pendek ke"   Lalala~ Ignore, ignore.

Yerla kalau ko nak tahu dah lama kami tidak didatangi budak baru   kami tak pernah lansung didatangi budak baru! kami pernah dengar perkataan 'budak keluar' aje tapi tak pernah pulak dengar istilah  budak masuk. Hari hari dok hadap muka sama aje. Rasa nak lempang laju laju. Aku taktau la diorg yg hadap muka aku. Agaknya kalau diberi peluang maybe dorang akan memilih untuk menyewa gelanggang sekali gus, dapat bersumo dengan aku. Membebel aje! Hahahaha.

But its not the main point (i learn this sentences from maaa master teacher!) sado, hebat la ngko!
Perasaan kitaorg. Excited? Maybe adela segelintir. Bagi aku. Ntahla. Terpaksa aku berperasaan excited kot. Takkan la ko nak halau budak tu kan. Kidding, weh kidding. No worries kami sentiasa mengalu alukan sesiapa sahaja yang nak masuk ke class kami dengan hati yang terbuka. Tapi ko yang nak masuk tu kene CEKAL la. Terima dengan hati yang terbuka.Toksah hang tutup telinga tu kuat kuat. Biarkan aje, belum ade yang pekak dalam sejarah kitaorg. Lama lama ko biasa dan suatu hari pasti ngko bakal mengikuti perangai kami. kekeekeke. Ko kene paham perangai kitaorg. Serious talk.

Ganas. Bising. Kecoh. Kepoh. Brutel. Over act. Hyper act. Tak paham bahasa. 

--HOI KELAS ALIRAN AGAMA KAN.


Budak baru tu ok nama dia najib. Eih kekok tau lidah neh. Aku panggil Luhan sebab dia suka Luhan. Ramai kata dia ni handsome. Tapi bagi aku la, atok aku kat kampung tu bertrillion handsome tau. Hahaha.


Bbye. Assalamualaikum. Muah muah.


1 comment:

  1. i cannot imagine how luhan face when he read ur entry. seriously.

    ReplyDelete